خاطرات یک دانشجوی پزشکی

نوستالژی های من

خاطرات یک دانشجوی پزشکی

نوستالژی های من

آغاز کار افراد موفق

سلامی گرم به همه یدوستداران موفقیت.دراولین پستم می خوا هم چند سخن زیبا از بزرگان بذارم.خوب درباره ی این سخنان تامل کنید.

 


آهنگ دلپذیر ، ریتم و آوای طبیعت است. اُرد بزرگ

بقیه در ادامه  مطلب.


ارزش استاد را دانستن هنر نیست ، بلکه بایستگی و وظیفه است . اُرد بزرگ

سیاستمدار انسان‌ها را به دو دسته تقسیم می‌کند: ابزار و  دشمن. یعنی فقط یک طبقه را می‌شناسند و آن هم دشمن است.  فریدریش نیچه 


بدبخت کسی است که نمی تواند ناراستی خویش را درست کند . اُرد بزرگ

کسی که آرمان نداشته باشد کمتر لاابالی ست تا کسی که راه رسیدن به آرمانش را نمی داند. فریدریش نیچه

چه زیباست هنگامی که در اوج نشاط و بی نیازی هستی دست به دعا برداری . جبران خلیل جبران


ارزش استاد را دانستن هنر نیست ، بلکه بایستگی و وظیفه است . اُرد بزرگ

سیاستمدار انسان‌ها را به دو دسته تقسیم می‌کند: ابزار و  دشمن. یعنی فقط یک طبقه را می‌شناسند و آن هم دشمن است.  فریدریش نیچه

نظرات 2 + ارسال نظر
شبنمکده سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.abaei.persianblog.ir

استفاده کردم

خواهش میکنم.اگر وقت کنم مطالب جالب تری میگذارم.

iden چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.learnshz.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی داری مایل به تبادل لینکم اگه دوست داشتید منو با نام خرید کارتون های قدیمی لینک کنید و بهم خبر بدید تا لینکتون کنم
دوست من مطمئن باشید لینک میشید
قول میدم -- قول مردونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد