خاطرات یک دانشجوی پزشکی

نوستالژی های من

خاطرات یک دانشجوی پزشکی

نوستالژی های من

قسمت دوم سخنان زیبا از بزرگان



یا چنان نمای که هستی، یا چنان باش که می نمایی. بایزید بسطامی



راه آشتی را کسی باید بیابد که خود سبب جدایی شده است .  ارد بزرگ




هیچگاه اظهارات و گفته های یک فرد خشمگین را در حین مشاجره فراموش نکن. هنری بیچر



بهترین روش درمان خشم ، تإخیراندازی می باشد. سنکا



درون من جایی است که تنها در آن زندگی می کنم . جبران خلیل جبران



ارزش پیمان شکن ، باندازه کفن هم نیست .  ارد بزرگ



به راستی که شماری بسیار از مردم با یاوه گویی های خود نشان می دهند که میان تهی هستند اما اندکی از آنان نیز با سکوت خود نشان می دهند که الهی هستند. تاولر



با این نگرش پیش بروید که همه چیز خدای گونه است و همه کس خدای گونه رفتار میکند، اگر شما همچون خدا با آنان رفتار کنید . سوامی راما تیرتا




نگاه زمینیان ،  تهی است از انوار آسمانیان . ارد بزرگ



ما باید طبیعت را به چشم مادرمان بنگریم و با آرامش خودمان را به او تسلیم کنیم تا بتوانیم خیلی راحت احساس کنیم که به جهان باز می گردیم همانطور که همه موجودات دیگر باز می گردند. همه ما در حقیقت جزء جدایی ناپذیر این کلیم. طغیان عبث است، ما باید خودمان را به این جریان بزرگ واگذاریم . هرمان هسه



دیدی جهان در مشتی شن ، و سپهر در گلی خودرو ، بی نهایت در کف دستهایت گیر و جاودانگی را در ساعتی به دست آر. ویلیام بلیک



اگر بتوانی خواسته ات را در ذهن تصور کنی، می توانی آن را در دنیای مادی ات متجلی سازی. وین دایر



اگر در بند زندگی روزمره تان شوید نمی توانید گامی بسوی بهروزی بردارد .  ارد بزرگ



اگر میتوانی عاقلتر از دیگران باش ، اما این موضوع را به آنان مگو . چستر فیلد



ایمان قوت روح است . چخوف



بسیاری در پیچ وخم  یک راه مانده اند و همواره از خویشتن می پرسند : ما چرا ناتوان از ادامه راهیم . بدانها باید گفت می دانی در کجا مانده ای؟ همانجای که خود را پرمایه دانسته ای. ارد بزرگ



روزها جریان با ارزش زندگی هستند . وین دایر



دنیا نیرزد به آنکه پریشان کنی دلی . سعدی



اگر گمان کنی دوران تغییر به درازا می کشد، همین گونه خواهد شد. وین دایر



نگاه آدمهای کوچک ، چه زود پر می شود و لبریز .  ارد بزرگ

نظرات 2 + ارسال نظر
فناوری اطلاعات چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.azartejarat.mihanblog.com

اموزش تضمینی تجارت الکترونیک
بدون نیاز به سرمایه
بدون نیاز به کار با سیتم های کلیکی
و بدون نیاز به عضو گیری

نگین آدمیت پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ق.ظ http://zameneahoo85.blogfa.com/

سلام کیمیا جان

تبریک بهت میگم بخاطر وبلاگ پر محتوایی که داری
عزیزم
من هم عاشق جملات بزرگان هستم و بخصوص سخنان ارد بزرگ فیلسوف نامدار کشورمان .
برات آرزوی موفقیت می کنم

مرسی و خواهش می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد